۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

ابراهیمی در گفتگو با مهر:

برکناری رئیس هیئت فوتبال اصفهان دستور از طرف وزارتخانه بود

برکناری رئیس هیئت فوتبال اصفهان دستور از طرف وزارتخانه بود

اصفهان- خبرگزاری مهر: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص مشکلات پیش آمده در این هیئت گفت: این یک دستور از طرف وزارتخانه و فدراسیون فوتبال و از طرف مسئولان روی این موضوع تاکید شده است.

غلامعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این دستور از طرف وزارتخانه و فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و در این متن تاکید شده است که در اسرع وقت ابلاغ  رئیس قبلی لغو و ابلاغ  سرپرست جدید پیشنهادی از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تا این زمان این کار انجام نشده و مدیر وقت نیز در صدد این هستند که هر چه زودتر این کار انجام گیرد.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد عکس العمل ابرقویی نژاد در چند ماهه اخیر در مقابل این دستور اظهار داشت: منش انسان ها با یکدیگر متفاوت است و من ذهنیت و تفکرات او را ندارم که بدانم چه زمینه فکری پشت این رفتارشان است.

وی افزود: عملکرد ابرقویی نژاد برای افراد مسئول در مجامع ورزشی و فوتبالی از جمله باشگاه ها، داوران و کسانی که به طور مستقیم با ورزش فوتبال در ارتباط هستند مشخص است و اگر در این مورد از این افراد سوال شود راحت تر جواب خواهید گرفت.

ابراهیمی در مورد دلیل سکوت ابرقویی نژاد به دلیل انتخابات گفت: این موضوع یک جابه جایی ساده در هیئت فوتبال استان اصفهان هست و من نمیدانم این موضوع چه ارتباطی با بحث انتخابات می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: در برخی از مواقع ما بعضی از مسائل را قبول نداریم و یک توجیهات واهی روی آن می گذاریم. من دوست ندارم صحبتی بکنم که آن صحبت غیر کارشناسی و غیر اصولی باشد  در آینده بعد از حل شدن این مسائل در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت خواهم کرد.

 

 

کد خبر 2055827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha